چرا نیاز دارید نوبت دهی بر روی کاغذ را کنار بگذارید ؟

هر کسب و کاری که نوبت دهی وقت های خود را به صورت کاغذی انجام می دهد ، به شدت ناکارآمد است. این نوع کسب و کارها خود را در معرض خطر جدی قرار می دهند. نوبت دهی با قلم و کاغذ علاوه بر این که سنتی و قدیمی است میتواند سالیانه میلیونها تومان برای شما هزینه داشته باشد.

در زیر به مواردی اشاره میکنیم که چرا باید نوبت دهی با کاغذ را کنار بگذارید .

1 - مشتریان و پول خود را از دست می دهید

نوبت دهی بر روی کاغذ روزانه مبلغ قابل توجهی برای شما هزینه دارد .بدون آنکه حتی متوجه آن باشید. با توجه نظرسنجی ها در کشورهای توسعه یافته ، علاوه بر اینکه 90 درصد مشتریان ترجیح می دهند به صورت آنلاین نوبت خودشان را رزرو کنند بلکه 35 درصد آنها می خواهند در زمان هایی خارج از ساعت کاری شما اقدام به رزرو کنند.

امروزه با توجه به بازار بسیار رقابتی بین کسب و کارها بسیار ضروری است که کسب و کار به امکان رزرو نوبت را به صورت شبانه روزی فراهم کنند.

اکثر مشتریان بالقوه ای که وارد صفحه شما می شوند (سایت یا شبکه اجتماعی) اگر بین 5 تا 10 دقیقه عملیاتی را انجام ندهند ، صفحه را ترک می کنند و شما آن مشتری را از دست می دهید.اگر شما امکان رزرو آنلاین را فراهم نکنید به راحتی مشتریان بالقوه زیادی را از دست می دهید.

بسیاری از کسب و کارها جهت اطلاع رسانی به مشتریان از پنل های ارسال پیامک استفاده میکنند ولی به دلیل قوانین موجود بسیاری از پیامکها تبلیغاتی محسوب می شوند و به مشتریان نمی رسد و شما هزینه ی بسیار زیادی را متقبل می شوید. بسیاری از کسب و کارها به دلیل عدم مراجعه مشتریان در زمان رزرو شده متحمل خسارتهای زیادی میشوند و به اصطلاح آن نوبت می سوزد. نرم افزار نوبت دهی و رزرو آنلاین میتواند با دریافت پیش پرداخت در زمان رزرو امکان عدم مراجعه مشتریان را بسیار کاهش دهد و شما متحمل خسارت نمی شوید. با نوبت دهی کاغذی بسیار سخت است تا بزرگ شوید و کار خود را توسعه دهید. زیرا با بیشتر شدن خدمات و نوبت ها ، مدیریت آنها بسیار پیچیده تر می شود و شما باید مبلغ بسیار زیادی برای مدیریت کسب و کار هزینه کنید. نرم افزار نوبت دهی و رزرو آنلاین نه تنها از خسارت جلوگیری می کند بلکه می تواند برای شما پولسازی بکند.

رزروِب به عنوان جامع ترین نرم افزار نوبت دهی و رزرو آنلاین این امکان را برایتان ممکن می سازد که با اتصال به وبسایت و شبکه های اجتماعی ، بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید و کسب و کار خود را به راحتی گسترش دهید.

2- بسیار زمانبر هستند (و دوباره پول از دست میدهید)

یکی از مشکلات نوبت دهی کاغذی عدم یکپارچگی آن است. زمانی که مشتریان از طرق مختلف مانند تلفن ، وبسایت ، شبکه های اجتماعی اقدام به رزرو نوبت میکنند تداخل زمانی و رزروهای تکراری معمولا اتفاق میافتد. تداخل رزروها برای یک کسب و کار بسیار وجهه ی بدی دارد. این اتفاق از دیدگاه مشتریان جالب به نظر نمی رسد و همچنین برای شما هزینه دارد. نرم افزار نوبت دهی از تمامی تداخلهای زمانی و رزروهای تکراری جلوگیری می کند و وجه ی کسب و کار شما را بسیار حرفه ای و منظم نشان میدهد.

همانطور که ملاحظه می کنید تداخل رزروها بسیار زمانبر هستند. با فراهم کردن امکان رزرو آنلاین برای مشتریان ، زمان پرسنل خود را ازاد می کنید و به جای صحبت با تلفن برای نوبت دهی ، می توانند به کارهای مهمتری رسیدگی کنند.

خیلی خوب واقف هستید که برای یک رزرو فقط گرفتن اسم مشتری کفایت نمی کند. باید رزروهای انجام شده را بررسی کنید ، برای یادآوری با مشتریان تماس بگیرید و از حضور به موقع آنها مطمئن شوید.

3- به طرز وحشتناکی ناکارآمد هستند (هیچ کدام از کارهایی که نرم افزار انجام میدهد را انجام نمی دهند)

نرم افزار نوبت دهی و رزرو آنلاین به سادگی نوبت دهی کاغذی نیست و کارهای بیشماری را انجام می دهد . ارسال اتوماتیک پیامهای یادآوری ، ارسال تائیدیه رزرو و کارهای بیشماری که سیستم برای شما به صورت خودکار انجام می دهد. رزروِب ، سوابق مشتریان را ذخیره میکند ،فاکتور صادر می کند و بسیاری از اطلاع رسانی ها را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. این ها فقط بخش کوچکی از توانمندی های سیستم هستند.

4- راهی برای جلب وفاداری مشتریان ندارد

فراموش نکنید که مشتریان به دنبال رزرو آنلاین هستند ، و با در نظر نگرفتن خواسته ی آنها در واقع به کسب و کار خود لطمه میزنید. متوسط میزان بازگشت مشتریان جدید برای بسیاری از کسب و کارها خیلی کم است . یک دلیل عمده ی آن از دست دادن فرصت برقراری ارتباط با مشتریان است.

یک نرم افزار نوبت دهی و رزرو آنلاین همه چیز را در رابطه با مشتریان شما رصد میکند. با این اطلاعات با ارزش متوجه می شوید که کدام مشتریان به چه خدماتی بیشتر علاقه مند هستند و می توانید برای آنها خدمات ویژه ارائه دهید .

سخن آخر

رزروِب به عنوان جامع ترین نرم افزار نوبت دهی و رزروآنلاین این امکان را به شما میدهد که به راحتی نوبت دهی کاغذی را کنار بگذارید و به صورت هوشمندانه کسب و کار خود را توسعه دهید . برای ثبت نام رایگان کلیک کنید.