پیام های اطلاع رسانی و یادآوری به مشتریان

متحمل ضرر مالی به خاطر عدم حضور مشتری نشوید

هنگامی که مشتریان زمان رزرو خود را فراموش می کنند ، زمان شما هدرمی رود و برنامه روزانه شما به هم می ریزد. رزروِب با استفاده از پیامک و ایمیل های یادآوری توانسته به طور چشمگیری از فراموش کردن نوبت توسط مشتریان جلوگیری کند. با بررسی نتایج متوجه شدیم که با استفاده از این مکانیزم حدود 80 درصد فراموش شدن زمان های رزرو کاهش یافته است .

کاهش عدم حضور مشتریان تا 80%

عدم مراجعه مشتری در زمان مقرر به هیچ وجه برای حرفه شما خوب نیست . دلیل آن اثر دومینویی آن است که باعث اتلاف وقت شما در اثر عدم حضور مشتری می شود (آن زمان برای همیشه از دست می رود) و برنامه زمانی شما را تا آخر روز و حتی چند روز آینده به هم می ریزد.

عدم مراجعه مشتریان ، سالیانه هزینه سرسام آوری را به شما تحمیل می کند. این هزینه برای یک مرکز با یک متخصص حدود 25 میلیون تومان تخمین زده شده است که برای مراکز بزرگتر این عدد بسیار بیشتر است .

زمان ، سرمایه است و کسب و کارها باید از زمانی که در اختیار دارند به صورت موثر استفاده کنند. به همین دلیل یادآوری نوبت ها به مشتریان باید یکی از کارهای روزانه شما باشد . البته هر روشی برای یادآوری مناسب نیست بلکه باید از روشهای هوشمندانه استفاده کرد.

کاهش اتلاف زمان کارمندان در پاسخگویی تلفن تا 70%

راه های زیادی برای یادآوری هوشمند و انواع دیگر یادآوری ها وجود دارد که به راحتی به افزایش کارآیی ، انرژی و زمان در کسب و کار شما کمک می کنند. اگر کارمندان شما برای یادآوری نوبت با مشتری تماس می گیرند و در صورت عدم حضور مشتری مجدد اقدام به تماس گرفتن می کنند ، باید به این نکته اشاره کنم که روش بسیار هوشمندانه تری وجود دارد . ارسال پیام یادآوری به مشتریان در رزروِب کاملا اتوماتیک انجام می شود و کارمندان شما بیشتر زمان خود را صرف کارهای ارزشمندتری می کنند. روش ما زمان صرف شده برای مکالمه تلفنی را تا 70% کاهش می دهد.

رزروِب تمامی ابزارهایی که برای موفقیت کسب و کار لازم دارید را در یک جا به شما ارائه می کند.

رایگان شروع کنید ، ما با رشد شما رشد می کنیم

شما به سادگی می توانید صاحب یک سیستم نوبت دهی آنلاین شوید و برای 15 روز به صورت رایگان از تمامی امکانات سیستم مانند تقویم کاری ، سایت شخصی نوبت دهی آنلاین ، پیامکهای رایگان برای یادآوری استفاده کنید .

از همان لحظه اول ما در کنار شما هستیم.